Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát, Jan Jirák
Produkt Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát, Jan Jirák z kategorie film od výrobce Metropolitní univerzita Praha najdete na JenKnihy.cz za 207 Kč. Celý popis 207 Kč Ověřit dostupnost
Popis
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty.
Vlastnosti produktu
Autor: | Martin Charvát |
Autor: | Jan Jirák |
Nakladatelství: | Metropolitní univerzita Praha |
Nakladatelství: | Togga |
Jazyk: | česky |
Žánr: | Naučná |
Počet stran: | 180 |
Rok vydání: | 2020 |
Vazba: | brožovaná |
Vydavatel: | Metropolitní univerzita Praha;Togga |
Ean: 9788074761799 Značka: Metropolitní univerzita Praha Prodejce: Kosmas