Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek

Produkt Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek z kategorie e-book elektronické knihy od výrobce GRADA Publishing najdete na JenKnihy.cz za 202 Kč. Celý popis 202 Kč 253 Kč Ověřit dostupnost

Popis

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům...

Vlastnosti produktu

Žánr:naučná
Autor:Jozef Ftorek
Rok vydání:2012
Jazyk:české
Nakladatelství:Grada
Počet stran:224
Vydavatel:GRADA Publishing
Žánr:Ekonomická literatura
Žánr:Komunikační a manažerské dovednosti
Žánr:Psychologie pro každého
Značka: GRADA Publishing Prodejce: Kosmas
101331
Produktů
256
Kategorií
3852
Značek