Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek
Produkt Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek z kategorie e-book elektronické knihy od výrobce GRADA Publishing najdete na JenKnihy.cz za 253 Kč. Celý popis 253 Kč Ověřit dostupnost
Popis
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům...
Vlastnosti produktu
Žánr: | naučná |
Autor: | Jozef Ftorek |
Rok vydání: | 2012 |
Jazyk: | české |
Nakladatelství: | Grada |
Počet stran: | 224 |
Vydavatel: | GRADA Publishing |
Žánr: | Ekonomická literatura |
Žánr: | Komunikační a manažerské dovednosti |
Žánr: | Psychologie pro každého |
Značka: GRADA Publishing Prodejce: Kosmas