Kevin Lane Keller, Philip Kotler - Marketing management
Ke stažení
Marketing management: 14. vydání
Nakladatel: Grada
2013
1947
False
1
127
2
4
24
213601
0
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si zboží do oblíbených.
Ihned |
1 947 Kč
|
Anotace
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe.
Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,...
Zobrazit celý textAutoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,...